DIY: Personaliseer je huwelijkskaars


Zoals eerder uitgelegd in mijn vorig artikel 'DIY: kaarsen bedrukken met tekst of foto', is tekst of een foto printen op een kaars niet zo moeilijk. Om nog een extra persoonlijke toets aan onze komende trouwdag te geven, besloot ik onze huwelijkskaars zélf te bedrukken!





De kaars zelf maken zag ik niet onmiddellijk zitten, dus die kocht ik gewoon online van het merk Bolsius. Klik hier om naar hun uitgebreid assortiment witte kaarsen te gaan.


In plaats van de tekst te printen op servet-papier, besloot ik ze zelf te schrijven met een zwart stiftje op het servet-velletje. De rest van het stappenplan voerde ik net zo uit als in mijn vorig artikel.


Het was even spannend of alles goed ging verlopen, want je mag ook niet té lang met de haardroger op de kaars blazen want anders zou deze smelten... Maar fieuww alles is perfect verlopen volgens plan en ik ben trots op onze unieke huwelijkskaars!








Probeer het gerust zelf ook eens uit!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten